Vacatures bij impegno

Front- en backoffice medewerker in de regio Zoetermeer

Ken jij iemand die geschikt is voor deze functie?

deel deze vacature

Organisatie

We bieden tijdelijke zorg aan mensen met psychische problemen, die verminderd zelfredzaam zijn en daardoor dreigen uit te vallen. We zijn flexibel, laagdrempelig en we werken ambulant: we komen naar de cliënt toe en we laten niet snel los.

 

Let op:  impegno werkt met het Waarschuwingsregister!

impegno vindt een veilige (werk)omgeving uitermate belangrijk en is om die reden ook aangesloten bij het landelijke Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn. Tijdens de sollicitatieprocedure zal gecontroleerd worden of kandidaten geregistreerd staan in dit register. Daarnaast is het voor alle nieuwe medewerkers, stagiaires en vrijwilligers verplicht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen.

Functie

Als front- en backoffice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de hele organisatie. Goede communicatieve- en schriftelijke vaardigheden zitten in jouw DNA. Een snelle accurate houding is gewenst; niet denken in problemen, maar in oplossingen!

impegno heeft geen standaard front- en backoffice, want wij proberen alle afdelingen te ontzorgen. We streven naar maximale service van zowel interne als externe klanten. Je bent naast de standaard front- en backoffice taken o.a. verantwoordelijk voor diverse administratieve taken ter ondersteuning van andere afdelingen. Ook help je met nieuwe projecten opzetten: daarin wordt veel zelfstandigheid en zelf uitzoeken gevraagd. De antwoorden: “ik kan het niet” of “ik weet het niet” zijn antwoorden die niet bij impegno passen. Dit zorgt voor een uitdagende functie met veel afwisselende taken.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Afhandelen van inkomend- en uitgaand telefoonverkeer;
  • Bezoekers ontvangen;
  • Het behandelen/distribueren van  in- en uitgaande post;
  • Verwerken, controleren ,uitvoeren van beheer- en of overige administratieve werkzaamheden.
  • Afhandelen van mutaties in de betreffende systemen (ervaring met ONS, Topdesk en Daywize is een pré);
  • Bijhouden informatievoorziening op de website;
  • Bestellingen;
  • EPD accounts aanmaken en afsluiten voor medewerkers;
  • Wachttijden GGZ monitoren;
  • Bereikbaarheidsdienstschema's opstellen en monitoren;
  • Aanmaken accounts voor de verwijsindex organisatie breed;
  • LMS beheer;
  • Sociale kaarten beheer;  
  • Administratieve werkzaamheden ter ondersteuning voor diverse afdelingen;
  • Plannen van vergaderingen organisatie breed;
  • Etc.

Competenties en vaardigheden:

  • Je werkt gestructureerd en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed uit te voeten;
  • Je bent kritisch om zowel jezelf als de organisatie op een hoger niveau te brengen;
  • Je werkt oplossingsgericht en bent niet snel tevreden met je resultaten;
  • Sociaal vaardig;
  • Ondernemerschap;
  • MBO+ werk en denkniveau, bij voorkeur met een administratieve opleiding;
  • Stressbestendig;
  • Klantvriendelijk;
  • Accuraat;
  • Plannen en organiseren;
  • Creatief;
  • Empathisch vermogen;
  • Representatief;
  • Flexibel;
  • Ervaring met Microsoft Office (Excel en Word) is een pré;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge beheersing van de Nederlandse taal;
  • Er zal een VOG opgevraagd worden (vereiste).

Aanbod

Wij bieden wij?

  • Positief en ondernemend werkklimaat;
  • Een plek waar eigen initiatief en ideeën worden gewaardeerd en bemoedigd;
  • Arbeidscontract voor 12 maanden met hierna zicht op een vast contract;
  • Individueel opleidingsbudget (loopbaanbudget);
  • Salariëring in overleg volgens de cao Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ) binnen functiegroep 40;

Criteria

  • Per direct beschikbaar (pré)
  • Woonachtig binnen een straal van 20 km
  • Ervaring binnen een vergelijkbare organisatie
  • Flexibiliteit qua werkdagen
  • Relevante afgeronde MBO opleiding
  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring

Mail je vraag naar sollicitatie@impegno.nl
 

​Let op: sollicitaties via sollicitatie@impegno.nl worden niet in behandeling genomen

Ben je geinteresseerd? Klik dan hieronder op de knop solliciteren!

Acquisitie ten aanzien van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Deze vacature sluit op:07-02-2021

Direct solliciteren